Нүүр Гишүүн Шүлэг Өгүүллэг Сургамж Зөвлөгөө Зургийн цомог Холбоо барих
 

Сайтын мэдээлэл ...
Facebook
Twitter
RSS2

Mail : info@biirbeh.mn
Mobile : 9907-6364

Нэрээр
  ''Өврийн дэвтэр'' яруу найргийн реалити шоу  
  4-н мөртүүд  
  Sienna  
  Window of Mongolian poetry  
  Youtube  
  Агиймаа Э  
  Алтангадас  
  Алтанхундага А  
  Амарбаяр М  
  Амарсайхан A  
  Амарсанаа Б  
  Амор Хайям  
  Ардын аман зохиол  
  Ариун-Эрдэнэ Б  
  Ариунболд Энх-Амгалан  
  Афоризм  
  Аюурзана Г  
  Бавуудорж Ц  
  Багабанди Н  
  Бадарч П  
  Базардэрэг Н  
  Байгалмаа А  
  Батзаяа Б  
  Батзүл Д  
  Батнайдвар М  
  Батнайрамдал П  
  Батнасан Лу  
  Батрэгзэдмаа Б  
  Баттуяа Ц  
  Батцэцэг Ш  
  Баяр ёслол хурим найр  
  Бодрол  
  Болдхуяг Д  
  Болор-эрдэнэ Х  
  Болормаа Б  
  Болормаа Х  
  Бум-Эрдэнэ Түмэнбаяр  
  Бум-Эрдэнэ Э  
  Бусад  
  Буянзаяа Ц  
  Буянцогт C  
  Буянцогт /Цахарын/ С  
  Бямбаа Жигжид  
  Бямбажаргал Ц  
  Бүжинлхам Эрдэнэбаатар  
  Гадаадын уран зохиол  
  Галсансүх Б  
  Ганзориг Б  
  Ганзориг Батсүх  
  Гэсэр  
  Гүрбазар Ш  
  Дагмидмаа Ч  
  Далай ламын айлдвар  
  Дамдинсүрэн Цэнд  
  Дашбалбар О  
  Дениска Михайлов  
  Дорж Зундуй  
  Дорж Б  
  Доржсэмбэ Ц  
  Дулмаа Ш  
  Дууны үг  
  Дэлгэрмаа Ц  
  Дэлхийн уран зохиол  
  Ерөөл, Магтаал  
  Жамбалгарав Ц  
  Зохиолчдын намтар  
  Зүйр цэцэн үг  
  Ичинхорлоо Б  
  Кана Б  
  Лодойдамба Ч  
  Лочин Соном  
  Лха Отхан  
  Лхагва Ж  
  Лхагвасүрэн Б  
  Лхамноржмаа Ш  
  Монгол Улсаа хөгжүүлье  
  Монголын өгүүллэгийн цоморлиг 2003  
  Мэдээ, мэдээлэл  
  Мөнх-Өлзий Б  
  Мөнхбат Ж  
  Мөнхсайхан Н  
  Мөнхтуяа А  
  Мөнхцэцэг Г  
  Мөнхчимэг А  
  Намдаг Д  
  Намсрай Д  
  Нацагдорж Д  
  Номин Г  
  Номинчимэг У  
  Нямсүрэн Д  
  Оюун-Эрдэнэ Н  
  Оюундэлгэр Д  
  Пүрэв Санж  
  Пүрэвдорж Д  
  Пүрэвдорж Лувсан  
  Пүрэвсүрэн Соёрхын  
  Равжаа Д  
  Ринчен Б  
  Сумъяа Доржпалам  
  Сургамж  
  Сүглэгмаа Х  
  Сүрэнжав Шарав  
  Сүхбаатар Ширчин  
  Сүхзориг Г  
  Тайванжаргал Н  
  Төрбат Д  
  Урианхай Д  
  Уугансүх Б  
  Хасар Л  
  Хишигдорж Л  
  Ховд Их сургуулийн Утга зохиолын нэгдэл  
  Хулан Ц  
  Хүрэлбаатар Ү  
  Хүрэлсүх М  
  Хүүхдийн дуу  
  Цэемаа М  
  Цэцэнбилэг Д  
  Чойном Р  
  Чоно  
  Чулуунцэцэг Б  
  Шагж гэлэн  
  Шог өгүүллэг  
  Шүлэг  
  Шүүдэрцэцэг Б  
  Энхбат Балбар  
  Энхболд Энхбаатар  
  Энхболдбаатар Д  
  Энхтуяа Б  
  Энхтуяа /Эмүжин/ Р  
  Энэбиш Батсамбуу  
  Эрдэнэ С  
  Эрдэнэ-Очир Арлаан  
  Эрдэнэсолонго Б  
  Эрхэмцэцэг Ж  
  Явуухулан Б  
  Ярилцлага  
  Үлгэр  
  Үржинханд Э  
  Өвөр Монголын яруу найраг  
  Өгүүллэг  
  Өлзийтөгс Л  
  Өөрийгөө ялах нь  

Ангилал
  Article1  
  Шүлэг  
  Өгүүллэг  
  Найраглал  
  Афоризм  
  Богино өгү  
  Роман, тууж  
  Зүйр цэцэн  
  Үлгэр  
  Ертөнцийн  
  Ардын аман  
  Нийтлэл  
  Дууль  
  Сургамж  
  Зөвлөгөө  
  Мэдээ  
  Намтар  
  Ярилцлага  
  Ерөөл магтаал  
  Дууны үг  
  Ардын аман зохиол  
  Youtube  
  Дурсамж  
  Бусад  

Дэм дэмэндээ гэж
Та бүхнийг бидэнд туславал бид баярлах болно.
$



 

Алтангадас


Алтангадас 		 Зөвлөгөө: Шинэ жилийн үдэшлэгт өөрийгөө хэрхэн бэлдэх вэ?
Оруулсан admin on 2010-12-27 21:34:00 (9992 уншсан)

Хамгийн шинэлэг, хамгийн дурсамжтай шинэ жилийн баярын үдэглэгт хүн бүр өнгөлөг байж, сайхан харагдахыг хүсдэг. Монголын нөхцөлд ялангуяа сарын эцэс гээд эцэс төгсгөлгүй ажилд дарагддаг учраас баярын үдэшлэгт өөрийгөө бэлтгэх үеэр та их ядарсан байдаг гэдэгтэй маргах хүн гарахгүй биз ээ. Энэ үеэр махлах хүмүүсийн сэтгэл зүй ихээхэн тавгүй байдалд орж сандардаг. Харин энэ сандралаас яаж гарах вэ гэдгийг манай сэтгүүлийн “ЭҮҮЛ МЭНД” булангаас сонирхоно уу. Та энэ баяраар хамгийн сайхан бүсгүй, залуу байх болно. Танд ердөө л 7-хон хоног байхад л хангалттай…

( Дэлгэрэнгүй... | Сэтгэгдэл [] | Зөвлөгөө | Оноо: 1/1 | Алтангадас )

Алтангадас 		 Зөвлөгөө: Чамин… өвөрмөц…бэлэг
Оруулсан admin on 2009-12-16 21:33:00 (10409 уншсан)

Шинэ жил гэхээр л уут дүүрэн амттан санаанд ордог нь нууц биш. Оршин буй дэлхий ертөнц, амьдарч буй хэв маяг маань өөрчлөгдөхийн хэрээр баярын бэлэгний сонголтонд хүртэл өөрчлөлт орж байна. Мэдээж хэнд зориулах вэ гэдгээс шалтгаалж бэлэгний сонголтоо хийж таарна. Дараах зөвлөмжүүд харин хэнд ч өгч болох нийтлэг зүйлсийн байгаа юм.

( Дэлгэрэнгүй... | Сэтгэгдэл [] | Зөвлөгөө | Оноо: 0/0 | Алтангадас )

Алтангадас 		 Сургамж: Дэлхий бол хавтгай-3
Оруулсан admin on 2007-01-18 02:45:57 (7278 уншсан)

Компаниуд яаж хавтгай дэлхий дээр хөгжиж байгаа талаар...

Энэхүү номоо бичих явцдаа би маш олон компанийн удирдлагуудтай уулзаж, хавтгай дэлхий дээр хэрхэн өрсөлдөж, хөгжиж байгаа тухай асууж ярилцдаг байлаа. Тэд бүгд хэлэлцэж тохирсон юм шиг “Сүүлийн хэдхэн жилийн дотор ...” гэж ирээд л эхэлнэ. Үнэхээр, сүүлийн хэдхэн жилийн дотор тэд өмнө нь хэзээ ч төсөөлж байгаагүй, хийх боломжгүй гэж боддог байсан зүйлсээ хийх боломж бүрдсэн аж. Том ч бай, жижиг ч бай, энэхүү хавтгайран буй дэлхий ертөнцөд хөгжиж, дэвшихийг хүсч байгаа бол нэгэн зүйлийг ойлгох хэрэгтэй болж. Энэ бол “Хийж болохгүй зүйл гэж үгүй болсон. Хийж болох юу л байна, түүнийг хийж болно- гэхдээ таны төсөөлж байгаагаас ч богино хугацаанд. Тэгэхээр асуудал бол “Үүнийг Та хийх үү, эсвэл хэн нэгэн хийгээд танд худалдах уу?”, “Та шинэчлэлт өөрчлөлтийг нэвтрүүлэх үү, эсвэл түүний араас гүйцэх гэж гүрийх үү?” гэж.



( Дэлгэрэнгүй... | Сэтгэгдэл [] | Сургамж | Оноо: 5/1 | Алтангадас )

Алтангадас 		 Сургамж: Шинэ зууны сэтгэлгээ
Оруулсан admin on 2007-01-18 02:38:17 (7478 уншсан)

Шинэ зуунд бид амьдарч байна. Магадгүй сэтгэлгээ маань ч шинэ байх ёстой болов уу. Ер нь монголчууд бид хөгжихийн тул яг юу хийх ёстой юэ? Германаас Ч.Отгочулуу бидэнд дараах танин мэдэхүйн шинжтэй нийтлэлийг бичиж ирүүлсэн бөгөөд тэрбээр хөгжлийг дэлхий дээр амьдрал үүссэн үеэс өмнөх болон хойших үеүдэд хэрхэн үздэг байсан талаар сонирхолтой мэдээлэл дуулгаж, мөн өөрийн бодит саналуудыг дэвшүүлээд байна. Эрхэм та ч гэсэн эх орныхоо хөгжлийн төлөө, салбар бүрийн тулгамдаж буй асуудлууд, тэдгээрийг хэрхэн шийдвэрлэх тухайд өөрийн бодит санал, судалгаа, нийтлэлээ бидэнд илгээгээрэй.

( Дэлгэрэнгүй... | Сэтгэгдэл [] | Сургамж | Оноо: 0/0 | Алтангадас )

Алтангадас 		 Сургамж: Бодлого зөв бол бизнес урагшилна
Оруулсан admin on 2007-01-18 02:33:57 (7219 уншсан)

Аливаа улсын эдийн засгийн хөгжлийг нэг хүнд ногдох ДНБ-нээр хэмждэг байсан бол өдгөө энэ хандлага өөрчлөгдөж үйлдвэрлэл болон ажил эрхлэлтийн бүтцээр тодорхойлж байна. Тэгвэл Монгол орны маань үйлдвэрлэл, тэр дундаа жижиг дунд үйлдвэрлэл хэрхэн хөгжиж байна вэ? Шинээр бизнес эрхлэх гэж буй хэн нэгэнд туршлага болох, нөгөө талаар ийм үйлдвэрлэлийн хөгжил хэрхэн явагддаг, ямар менежментээр ажиллаж амжилтанд хүрч болох тухай хүргэхийг бид зорьсон юм. Хятадын зах зээлд экспортлогдож, Монголын нүүр царай болж яваа гар урлал, бэлэг дурсгалын бүтээгдэхүүн үйлдвэрэлэдэг “Монтулга” ХХК-ийн Ерөнхий захирал Ё.Ганбаттай хамтран бэлтгэсэн мэдээллээ хүргэе. Тэдний туршлага танд ч бас хэрэг болно.

( Дэлгэрэнгүй... | Сэтгэгдэл [] | Сургамж | Оноо: 3/1 | Алтангадас )

Алтангадас 		 Зөвлөгөө: Агуу их хөрөнгө оруулагч
Оруулсан admin on 2007-01-18 02:23:29 (7237 уншсан)

Эдийн засгийн салбарт хөрөнгө оруулалтын Библийг нээсэн гэгдэх Бенжамин Грахамын тухай, түүний ололт амжилтын талаарх мэдээллийг хүргэе.

Б. Грахам нь 1894 онд Лондон хотноо Германы цагаач Еврей гэр бүлд төржээ. Түүнийг балчир ахуйд гэрийнхэн нь АНУ-д шилжин суурьшсан байна. Тун удалгүй эцэг нь нас барж, Бенжамин хүүд хар бор ажил хийж гэр бүлээ тэжээх хүнд үүрэг ногджээ. Амьдрал нь хүнд байсан ч мэдлэг, боловсролыг чухалд тооцон сургуульд явж, шамдан суралцаж байв. Хожим хичээлийнхээ хажуугаар ажил хийж мөнгө хураасаар дээд боловсрол эзэмших санхүүгийн нөөцтэй болж авсан байна.



( Дэлгэрэнгүй... | Сэтгэгдэл [] | Зөвлөгөө | Оноо: 0/0 | Алтангадас )

Алтангадас 		 Нийтлэл: Хулгай хийж хөгжих нууц
Оруулсан admin on 2006-12-27 22:54:14 (7413 уншсан)

Төрөлх Монголынхоо хөгжил, амжиргааны түвшинг хэдхэн жилийн дотор Япон, Швейцарь, Израйл шиг болгох бүрэн бололцоо бий гэдэгт та итгэх үү? Хэрэв үгүй бол шатаар дээш алхам алхмаар өгсөж буй мэт түргэн хөгжлийн нууцыг танд баримттайгаар дэлгэе. Энэ бол нийтийн сургууль курсээр заадаг маркетинг, менежментийн улиг болсон хичээл биш хэдий ч таны сонирхлыг татах, биелүүлэх боломжтой шинэ санаа юм Өөрсдөө шинийг санаачлах бус бусдын технологийн нууцыг мэдэж, нэвтэрч, орчин нөхцөлдөө тохируулан хэрэгжүүлж чадсанаар арлын Япон эдүгээ өндөр хөгжилд хүрснийг та бид мэдэх билээ. Тэгвэл миний хэлэх гээд байгаа хөгжлийн гарц бол “хулгай” юм.


( Дэлгэрэнгүй... | Сэтгэгдэл [] | Нийтлэл | Оноо: 9/2 | Алтангадас )

Алтангадас 		 Нийтлэл: ДЭЛХИЙД ТЭРГҮҮЛЭГЧ ФИНЛЯНДЫН БОЛОВСРОЛЫН НУУЦААС
Оруулсан admin on 2006-12-27 22:16:12 (8262 уншсан)

“Олон улсын сурлагын төвшин тогтоох шалгалт” (PISA)-ыг Олон улсын эдийн засгийн хамтын ажиллагааны нийгэмлэг (OECD)-ээс 2000 оноос эхлэн гишүүн орон бүс нутгийн хэмжээнд өсвөр 15 настнуудын дунд 1/математик хэрэглээний чадвар, 2/шинжлэх ухааны мэдлэгийн хэрэглээний чадвар, 3/асуудал шийдвэрлэх чадвар, 4/уншиж ойлгох чадвар гэсэн 4 үзүүлэлтээр сурч мэдсэнээ өдөр тутмын амьдралд хэрхэн оновчтой ашиглаж байгаагаар нь шалгадаг бөгөөд 2006 онд ээлжит шалгалт нь тохиож байна.          OECD-ээс 2000, 2003 онд зохион байгуулсан уг шалгалтад Финлянд улсын 15 настнууд дэлхийд топ гэдгээ харуулж араас нь Хонконг, БНСУ, Япон улсын сурагчид сурлагын амжилтаараа жагсчээ. Нийт 41 орны бүх 15 настнууд болох 3 сая шахам хүүхдийг хамарсан уг шалгалт зөвхөн сурагчдын сурлагын чанар чансааг сориод зогсохгүй улс орных нь боловсролын хөгжлийн одоо, ирээдүйг илтгэн харуулдаг ажээ.



( Дэлгэрэнгүй... | Сэтгэгдэл [] | Нийтлэл | Оноо: 8/2 | Алтангадас )

Алтангадас 		 Нийтлэл: ХӨГЖИЖ БУЙ ОРНУУД БОЛОН ХАВТГАЙ ДЭЛХИЙ
Оруулсан admin on 2006-12-27 21:48:13 (7869 уншсан)

Бид өмнөх дугаараас эхлэн “Дэлхий бол хавтгай” (World is Flat by Thomas Friedman) номноос хураангуйлан орчуулж хүргэж эхэлсэн билээ. Техникийн дэвшил, даяаршлын ачаар бүх мэдээлэл нэгэн зэрэг олон хүнд, хямд өртгөөр хүрэх боломжтой болж, энэ хэрээр дэлхийн зах зээл дээрх өрсөлдөөний тэмцэл ширүүсэн, ядуу буурай орнууд ч үндэстэн дамнасан корпорациудын зүрхэнд шар ус хуруулах болсон талаар энэхүү ном өгүүлнэ. Энэ удаад “Хөгжиж буй орнууд болон хавтгай дэлхий” бүлгээс хүргэхээр бэлтгэлээ.



( Дэлгэрэнгүй... | Сэтгэгдэл [] | Нийтлэл | Оноо: 5/2 | Алтангадас )

Алтангадас 		 Зөвлөгөө: ТӨЛБӨРГҮЙ БОЛОВСРОЛ: Скандинавын Орнуудад Суралцах Боломж
Оруулсан admin on 2006-12-27 21:45:54 (8372 уншсан)

Ихэнх Европын орнууд боловсролын салбартаа дунджаар ДНБ-ийхээ 5 орчим хувьтай тэнцэх хэмжээний мөнгийг зарцуулдаг бол Скандинавын орнууд үүнээс бараг хоёр дахин их буюу 10 орчим хувийг зарцуулдаг. Скандинавын орнууд гэдэгт та бидний сайн мэдэх Швед, Норвег, Финлянд, Дани зэрэг орнууд багтдаг билээ. Эдгээр орнуудын ихэнх сургуулиуд нь улсын мэдэлд байдаг буюу төсвөөс санхүүждэг, мөн зарим нэгэн хувийн сургууль байх ч мөн л улсаас татаас авдаг учраас их, дээд сургуулиудын төлбөр нь үндсэндээ ҮНЭГҮЙ байдаг. Гадаад оюутнуудад ч гэсэн.


( Дэлгэрэнгүй... | Сэтгэгдэл [] | Зөвлөгөө | Оноо: 15/4 | Алтангадас )

Алтангадас 		 Зөвлөгөө: ЭЭЖ, ААВЫНХАА МӨӨМНӨӨС ГАРАХ “ОНОЛ”
Оруулсан admin on 2006-12-27 21:42:39 (7798 уншсан)

Алтангадас сэтгүүл “Глобал Удирдагч Сан”-тай хамтран гадаадад хэрхэн суралцах, ямар материал бүрдүүлэх, сургуулиа хэрхэн сонгох вэ гэх мэт олон сонирхолтой материал цувралаар нийтэлж байгаа билээ.
Энэ удаад, анх удаа, хэрхэн ээж, ааваасаа мөнгө авахгүйгээр 2-р курсээсээ эхлэн биеээ дааж амьдрах, сурах талаар зөвөлгөө бэлтгэлээ. Энэ бол Глобал Удирдагч Сангийн тэргүүн Б.Отгонбатын Америкт, Dickinson State University-д суралцдаг байх үеийн хувийн туршлага, түүх юм.



( Дэлгэрэнгүй... | Сэтгэгдэл [] | Зөвлөгөө | Оноо: 0/0 | Алтангадас )

Алтангадас 		 Зөвлөгөө: Ринчиннямын АМАРЖАРГАЛ : Ном унших миний арга барил
Оруулсан admin on 2006-12-27 21:36:13 (7929 уншсан)

Уншмаар ном зохиол олон байдаг ч бололцоо хязгаарлагдмал юм. Тиймээс энэ их мэдээллийн урсгалыг үр ашигтай зохицуулж байхын тулд надад нэг систем хэрэгтэй болдог. Би өөрийн гэсэн системтэй бөгөөд түүнийгээ та бүхэнтэй хуваалцъюу гэсэн юм. Гэхдээ нэг зүйлийг тодруулж хэлэхэд, миний ном унших арга барил бүрэн төлөвшсөн гэвэл үгүй л дээ, тодорхой нөхцөл байдлаас хамааран би үе үе өөрчлөлт оруулдаг.

( Дэлгэрэнгүй... | Сэтгэгдэл [] | Зөвлөгөө | Оноо: 20/4 | Алтангадас )

Алтангадас 		 Сургамж: Алтангадас : Амьдралын “барилга”
Оруулсан admin on 2006-12-27 21:28:50 (7352 уншсан)

Хөгшин болсон барилгачин тэтгэвэртээ гарахыг хүсч, эзэндээ энэ тухайгаа хэлэв: “Би хөгширч, нас минь явж, бие маань ч дийлэхээ болилоо. Одоо тэтгэвэртээ гарч, амар тайван амьдармаар байна” гэжээ. Эзэн нь “Тан шиг сайн ажилтнаа явуулахад харамсалтай байна” гээд сүүлчийн удаа ганцхан байшин барьж өгөхийг хувийн зүгээс хүсчээ.


( Дэлгэрэнгүй... | Сэтгэгдэл [] | Сургамж | Оноо: 5/1 | Алтангадас )


 
Санал асуулга
Та онлайн номын дэлгүүрээр хэр их үйлчлүүлэх вэ ?
Байнга
Нилээд
Хааяа
Цөөн
Үгүй
Санал асуулгын дүнг үзэх

Ном

Шуурайн Солонго: Гималай

Шуурайн Солонго: ТООРОЛЖИН

Ш.Сундуйжав : Үүр цайж байна

Э.Үржинханд : Хос ном мэндэллээ

Б.Болдсүх : Таг мартсан тангараг

Ч.Дагмидмаа


Санал асуулга
Хэрэглэгчийн нэр

Нууц үг

Та манай гишүүн болохыг хүсвэл энд дарна уу.

t
Одоо онлайнд 224 зочин 0 гишүүн байна.


Мэдээлэл оруулах

Та бүхэн өөрсдөө шүлэг, өгүүлэл оруулахыг хүсвэл энд дарж нэмж болно.

Та монгол гарын драйвэр ашиглан бичээрэй. Оруулсан мэдээллийг админ үзээд идэвхжүүлнэ.

Санал хүсэлтээ илгээх
Хайлт


Зургийн цомог


flo-017.JPG
Хэмжээс: 600x450 167k
Сэтгэгдэл: 0
Үзсэн: 3702

Зураач : Б.Хонгорзул
khongor026.jpg
Хэмжээс: 600x841 225k
Сэтгэгдэл: 0
Үзсэн: 4036

Б. Хишигсүрэн	140х90, зотон тос
Аниргүй
Хэмжээс: 600x379 169k
Сэтгэгдэл: 0
Үзсэн: 4826


Агуулга

Та сараа сонгоно уу


Санал хүсэлт

Нэр:

Э-шуудан:

Санал хүсэлт:



Хажууд нь хүмүүн мишээн гэрэлтэхэд Халиун дэлбээгээ дэлгэн баярладаг Инээхийг хүртэл эсэндээ мэдрэх Ижий сүнстэй Сарнай цэцэг
© Copyright 2005-2024 Biirbeh.MN.
     All rights reserved.
By Bataka
Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
Утас : 976-99076364
И-мэйл :info@biirbeh.mn